داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

نتیجه بازی نساجی و الهلال+ ویدیو گل‌ها، ۱۱ مهر ۱۴۰۲| پای نیمار به گل باز شد!

  • کد خبر: ۱۸۶۹۸۷
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
نتیجه بازی نساجی و الهلال+ ویدیو گل‌ها، ۱۱ مهر ۱۴۰۲| پای نیمار به گل باز شد!
الهلال در ورزشگاه آزادی نساجی را مغلوب قدرت خود کرد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی، نساجی در آزادی میزبان الهلال بود و با ۳ گل مغلوب شد. 
نیمار که این مدت‌ در ترکیب الهلال ندرخشیده بود، امشب هر کار خواست کرد و ۱ گل هم به ثمر رساند.

میتروویچ، ستاره سابق فولام نیز گل نخست بازی را به ثمر رساند تا ستارگان الهلال کار را برای ژسوس درآورند. در ترکیب الهلال کولیبالی و مالکوم نیز حضور داشتند، بازیکنانی که همین چندی پیش برای چلسی و بارسلونا به میدان می‌رفتند.

در نیمه نخست درگیری بین بازیکنان ۲ تیم باعث شد که با کمک وار، داور مسابقه، هوشمند از نساجی و سلمان الفرج از الهلال را اخراج کند.

در نیمه دوم شوت اسماعیل بابایی به تیرک دروازه الهلال خورد و در ادامه روی خط دروازه حریف نشست، بازیکنان نساجی معتقد بودند توپ از خط به صورت کامل رد شده، اما داور چنین اعتقادی نداشت.

نساجی که بازی اول را مقابل مومبای هند پیروز شده‌بود، با این‌شکست ۳ امتیازی باقی ماند و در رده سوم قرار گرفت. نوبهار که در بازی اول الهلال را ۱ بر ۱ متوقف کرده‌بود، در بازی امشب خود ۳ بر ۰ از سد مومبای گذشت.

ویدیو گل میتروویچ به نساجی

 

ویدیو گل نیمار به نساجی

 

ویدیو گل سالم الشمری به نساجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->